JAK WYBRAĆ ROWER

ZNAJDŹ IDEALNY ROWER DLA SIEBIE Z NASZĄ POMOCĄ >

gdzie najczęściej jeździsz?

DLA KOGO SZUKASZ ROWERU?

SPOSÓB JAZDY
Rozmiar kół
12"
16"
20"
24"
26"
28"
29"
Materiał ramy
Liczba biegów
1x1
1x3
1x6
1x7
2x8
2x9
3x7
3x8
3x9
Amortyzacja roweru
Skok zawieszenia (mm)
180
160
140
120
×

Merida NINETY-NINE 9. 800

Cena: 10490 PLN

TURYSTYKA
RELAKS
WYPRAWA
TEREN
REKREACJA
SPORT
WYSOKIE GÓRY
WYCZYN
RAMA
RAMA Ninety-Nine 9 Lite-single R12 (ALU)
ROZMIAR RAMY S, M, L
KOLOR WHITE (PROCESS BLUE/BLACK)
WIDELEC Fox 32 Float 29 CTD Remote-Ready O/C **(1.5T)- Evolution, skok 120 mm
DAMPER Fox Float CTD SV (0 BV) - Performance
NAPĘD
MANETKA Shimano SLX ispec
KORBY Shimano SLX 38-24
KASETA Shimano CS-HG50-10s 11-36
ŁAŃCUCH KMC Z10-10s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ 29"
PIASTA P/T Shimano Deore cen/12cen
OBRĘCZE DT Swiss 533D-29
DĘTKI Ultralite-29
OPONA P/T Conti X-King 29x2.2 zw.
KOMPONENTY
HAMULEC P/T Shimano SLX 180/160 cen
KIEROWNICA MERIDA pro OS 720 Flat
MOSTEK MERIDA pro OS -5
SIODŁO Prologo Kappa 2
SZTYCA MERIDA pro H SB0 31.6
PEDAŁY XC pro alloy
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
POST MOUNT DISC
POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Dzięki temu rozwiązaniu hamulec może być lżejszy i łatwiejszy w ustawieniu.
HFS – HYDRO FORMING SYSTEM
HFS – HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur ze stopu Prolite 66 za pomocą „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz). Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
M.O.R.E. SUSPENSION
M.O.R.E. SUSPENSION
Konstrukcja ramy z pełną amortyzacją, która pozwala zachować stałą charakterystykę kinematyki zawieszenia oraz neutralność napędu, niezależnie od rozmiaru ramy (Merida Optimized Ride Engineering).
REMOTE LOCKOUT
REMOTE LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
12-142 THRU-AXLE
12-142 THRU-AXLE
12-mm oś thru-axle w tylnym kole daje wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewnia też niezmienne położenie tarczy hamulcowej i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick-release, pozycja koła jest tu zawsze niezmienna.