JAK WYBRAĆ ROWER
ZNAJDŹ IDEALNY ROWER DLA SIEBIE Z NASZĄ POMOCĄ >gdzie najczęściej jeździsz?
DLA KOGO SZUKASZ ROWERU?


TURYSTYKA
RELAKS
WYPRAWA
TEREN
REKREACJA
SPORT
WYSOKIE GÓRY
WYCZYN
RAMA | |
RAMA | Ninety-Nine 9 Lite-single R12 (ALU) |
ROZMIAR RAMY | S, M, L |
KOLOR | WHITE (PROCESS BLUE/BLACK) |
WIDELEC | Fox 32 Float 29 CTD Remote-Ready O/C **(1.5T)- Evolution, skok 120 mm |
DAMPER | Fox Float CTD SV (0 BV) - Performance |
NAPĘD | |
MANETKA | Shimano SLX ispec |
KORBY | Shimano SLX 38-24 |
KASETA | Shimano CS-HG50-10s 11-36 |
ŁAŃCUCH | KMC Z10-10s |
KOŁA | |
ROZMIAR KÓŁ | 29" |
PIASTA P/T | Shimano Deore cen/12cen |
OBRĘCZE | DT Swiss 533D-29 |
DĘTKI | Ultralite-29 |
OPONA P/T | Conti X-King 29x2.2 zw. |
KOMPONENTY | |
HAMULEC P/T | Shimano SLX 180/160 cen |
KIEROWNICA | MERIDA pro OS 720 Flat |
MOSTEK | MERIDA pro OS -5 |
SIODŁO | Prologo Kappa 2 |
SZTYCA | MERIDA pro H SB0 31.6 |
PEDAŁY | XC pro alloy |

SMOOTH WELDING
Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.

POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Dzięki temu rozwiązaniu hamulec może być lżejszy i łatwiejszy w ustawieniu.

HFS – HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur ze stopu Prolite 66 za pomocą „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz). Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.

PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi.

X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

M.O.R.E. SUSPENSION
Konstrukcja ramy z pełną amortyzacją, która pozwala zachować stałą charakterystykę kinematyki zawieszenia oraz neutralność napędu, niezależnie od rozmiaru ramy (Merida Optimized Ride Engineering).

REMOTE LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

12-142 THRU-AXLE
12-mm oś thru-axle w tylnym kole daje wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewnia też niezmienne położenie tarczy hamulcowej i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick-release, pozycja koła jest tu zawsze niezmienna.















































