JAK WYBRAĆ ROWER

ZNAJDŹ IDEALNY ROWER DLA SIEBIE Z NASZĄ POMOCĄ >

gdzie najczęściej jeździsz?

DLA KOGO SZUKASZ ROWERU?

×

Merida ONE-EIGHTY 6. 500

Cena: 9990 PLN

TEREN
REKREACJA
SPORT
WYSOKIE GÓRY
WYCZYN
RAMA
RAMA One Eighty-D-Single VPP A-link R12 (ALU)
ROZMIAR RAMY M, L
KOLOR MATT BLACK (DARK GREY)
WIDELEC Marzocchi 888 CR, Ø 20 mm, skok 180 mm
DAMPER Rock Shox KAGE RC LM
NAPĘD
MANETKA -/Sram X3 Trigger shifter
KORBY FSA Step Up ISIS 36T
KASETA Sram PG820 11s 11-32
ŁAŃCUCH KMC Z7-8s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ 26"
PIASTA P/T Bearing disc 20/12
OBRĘCZE DT Swiss 533D-26
DĘTKI Ultralite-26
OPONA P/T Maxxis Minion DHR II 26X2.4
KOMPONENTY
HAMULEC P/T Shimano M506 203 disc
KIEROWNICA Gravity light OS 760 R25
MOSTEK Gravity Light direct
SIODŁO Velo VL-1318
SZTYCA MERIDA pro H SB0 31.6
PEDAŁY DH Comp
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
POST MOUNT DISC
POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Dzięki temu rozwiązaniu hamulec może być lżejszy i łatwiejszy w ustawieniu.
HFS – HYDRO FORMING SYSTEM
HFS – HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur ze stopu Prolite 66 za pomocą „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz). Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
VPK
VPK
Zawieszenie VPK (Virtual Pivot Kinematics – kinematyka wirtualnej osi): autorski projekt MERIDY tylnego zawieszenia z wirtualnym punktem obrotu. Zapewnia wyjątkową czułość i maksymalną neutralność napędu. Zawieszenie jest w pełni aktywne nawet podczas mocnego hamowania, a także ogranicza do minimum „bujanie” podczas pedałowania.
GUIDED REMOTE
GUIDED REMOTE
Technologia Guided Remote gwarantuje, że przewód zdalnej blokady jest idealnie poprowadzony w kierunku tylnego amortyzatora. To rozwiązanie nie tylko dobre technologicznie, ale też wizualnie. Dzięki temu pomysłowi, który został wykorzystany m.in. w nowym ONE-TWENTY, zostaje ograniczony niechciany ruch linki. Pozwala to zachować optymalną funkcję zdalnego sterowania w każdej sytuacji i uniknąć zadrapania ramy przez pancerz blokady.
DOUBLE STOP
DOUBLE STOP
Tylne zawieszenie często powoduje problemy z linką przerzutek (np. zapętlenie, ścieranie/tarcie, niepożądane zmiany przełożeń), które powstają w związku z jego pracą. Dzięki podwójnemu oporowi poprzez specjalne rękawy (Double Stop) MERIDA utrzymuje pożądaną długość przewodu bez zmian.
DOWN TUBE EXIT
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki (Down Tube Exit) ułatwia obsługę przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury.
12-142 THRU-AXLE
12-142 THRU-AXLE
12-mm oś thru-axle w tylnym kole daje wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewnia też niezmienne położenie tarczy hamulcowej i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick-release, pozycja koła jest tu zawsze niezmienna.