JAK WYBRAĆ ROWER

ZNAJDŹ IDEALNY ROWER DLA SIEBIE Z NASZĄ POMOCĄ >

gdzie najczęściej jeździsz?

DLA KOGO SZUKASZ ROWERU?

×

Merida BIG.SEVEN 900

Cena: 8690 PLN

TURYSTYKA
RELAKS
WYPRAWA
TEREN
REKREACJA
SPORT
WYSOKIE GÓRY
WYCZYN
RAMA
RAMA Big 7 Lite-single R12 (ALU)
ROZMIAR RAMY 15", 17", 18,5", 20", 21,5"
KOLOR MATT BLACK (PROCESS BLUE/GREY)
WIDELEC Fox 32 Float 650B CTDrremote r. O/C(1.5T,15QR) Evolution, taper, 100 mm
NAPĘD
MANETKA Shimano XT-i
KORBY Shimano XT 40-30-22
KASETA Shimano CS-HG50-10s 11-36
ŁAŃCUCH KMC Z10-10s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ 27,5"
PIASTA P/T Shimano XT 15/XT 12
OBRĘCZE DT Swiss 466D-27
DĘTKI Ultralite-27.5
OPONA P/T Maxxis Crossmark 27,5x2.1 zw.
KOMPONENTY
HAMULEC P/T Shimano XT-Fin 180/160 cen
KIEROWNICA MERIDA pro OS 700 R12
MOSTEK MERIDA pro OS 5
SIODŁO Prologo Kappa 2
SZTYCA MERIDA pro H SB0 27.2
PEDAŁY XC pro alloy
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
HFS – HYDRO FORMING SYSTEM
HFS – HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur ze stopu Prolite 66 za pomocą „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz). Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
LOCKOUT
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
12-142 THRU-AXLE
12-142 THRU-AXLE
12-mm oś thru-axle w tylnym kole daje wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewnia też niezmienne położenie tarczy hamulcowej i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick-release, pozycja koła jest tu zawsze niezmienna.