JAK WYBRAĆ ROWER
ZNAJDŹ IDEALNY ROWER DLA SIEBIE Z NASZĄ POMOCĄ >gdzie najczęściej jeździsz?
DLA KOGO SZUKASZ ROWERU?


TEREN
REKREACJA
SPORT
WYSOKIE GÓRY
WYCZYN
RAMA | |
RAMA | Big 7 CF2 (CARBON) |
ROZMIAR RAMY | 17", 18,5", 20", 21,5" |
KOLOR | SILK UD (RED/WHITE) |
WIDELEC | Rock Shox 30Gold TK27, taper poploc, skok 100 mm |
NAPĘD | |
MANETKA | Shimano Deore-i |
KORBY | Shimano M612 40-30-22 |
KASETA | Shimano CS-HG50-10s 11-36 |
ŁAŃCUCH | KMC X10-10s |
KOŁA | |
ROZMIAR KÓŁ | 27,5" |
PIASTA P/T | Formula Cen/Formula cen 12 |
OBRĘCZE | Merida Big 7 Pro D |
DĘTKI | Ultralite-27.5 |
OPONA P/T | Maxxis RACE LITE 27,5x2.1 zw. |
KOMPONENTY | |
HAMULEC P/T | Shimano M506 180/160 cen |
KIEROWNICA | MERIDA pro OS 700 R12 |
MOSTEK | MERIDA pro Carbon 5 |
SIODŁO | Merida Sport 1 |
SZTYCA | MERIDA pro H SB0 27.2 |
PEDAŁY | XC pro alloy |

NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia. Daje to lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.

BIO FIBER DAMPING COMPOUND
Maksymalny komfort nawet przy zastosowaniu sztywnego tyłu oraz sztywnego widelca. Lniane biowłókna, wplecione w strukturę karbonu użytego do budowy górnych rur tylnego trójkąta i ramion widelca, pochłaniają drgania wysokiej częstotliwości.

AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.

FLEX STAY
Specjalne ukształtowanie rur tylnego trójkąta lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. To rozwiązanie zapewnia także optymalne przeniesienie siły pedałowania.

INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.

X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

C-S POST MOUNT DISC
Chain Stay Post Mount Disc – ta technologia to wynik trzech odkryć. Po pierwsze, mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta optymalnie chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi. Po drugie, zacisk hamulca jest lepiej wspierany przez masywniejsze dolne rury tylnego trójkąta. Po trzecie, wewnętrzne poprowadzenie linek pozwala na to, by zgrabnie dotarły one do hamulca od strony tylnego trójkąta.

REMOTE LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

12-142 THRU-AXLE
12-mm oś thru-axle w tylnym kole daje wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewnia też niezmienne położenie tarczy hamulcowej i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick-release, pozycja koła jest tu zawsze niezmienna.














































