JAK WYBRAĆ ROWER

ZNAJDŹ IDEALNY ROWER DLA SIEBIE Z NASZĄ POMOCĄ >

gdzie najczęściej jeździsz?

DLA KOGO SZUKASZ ROWERU?

×

Merida BIG.NINE 1000

Cena: 7990 PLN

TEREN
REKREACJA
SPORT
WYSOKIE GÓRY
WYCZYN
RAMA
RAMA Big 9 CF2 (CARBON)
ROZMIAR RAMY 17", 19", 21"
KOLOR SILK UD (SIGNAL RED/GREY)
WIDELEC Rock Shox 30Gold 29 taper poploc, skok 100 mm
NAPĘD
MANETKA Shimano Deore-i
KORBY Shimano M612 40-30-22
KASETA Shimano CS-HG50-10s 11-38
ŁAŃCUCH KMC X10-10s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ 29"
PIASTA P/T Formula Cen 12/Formula cen12
OBRĘCZE Merida Big Nine comp D
DĘTKI Ultralite-29
OPONA P/T Maxxis Crossmark 29x2.1 zw.
KOMPONENTY
HAMULEC P/T Shimano M506 180/160 cen
KIEROWNICA MERIDA pro OS 700 Flat
MOSTEK MERIDA pro Carbon -5
SIODŁO Merida Sport 1
SZTYCA MERIDA pro H SB0 27.2
PEDAŁY XC pro alloy
NANO MATRIX CARBON
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia. Daje to lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
INTERNAL CABLE
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
POST MOUNT DISC
POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Dzięki temu rozwiązaniu hamulec może być lżejszy i łatwiejszy w ustawieniu.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory. Poprawia to wytrzymałość na skręcanie i uderzenia. Technologia ta jest stosowana w karbonowych ramach i widelcach, zapewniając także lepsze pochłanianie drgań.
REMOTE LOCKOUT
REMOTE LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
12-142 THRU-AXLE
12-142 THRU-AXLE
12-mm oś thru-axle w tylnym kole daje wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewnia też niezmienne położenie tarczy hamulcowej i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick-release, pozycja koła jest tu zawsze niezmienna.