JAK WYBRAĆ ROWER

ZNAJDŹ IDEALNY ROWER DLA SIEBIE Z NASZĄ POMOCĄ >

gdzie najczęściej jeździsz?

DLA KOGO SZUKASZ ROWERU?

SPOSÓB JAZDY
Rozmiar kół
12"
16"
20"
24"
26"
28"
29"
Materiał ramy
Liczba biegów
1x1
1x3
1x6
1x7
2x8
2x9
3x7
3x8
3x9
Amortyzacja roweru
Skok zawieszenia (mm)
180
160
140
120
×

Merida SPEEDER 300-V

Cena: 3599 PLN

SZOSA
HOBBY
SPORT
MIASTO
WYCZYN
MIASTO
KOMFORT NA CO DZIEŃ
UCIECZKA Z KORKÓW
RAMA
RAMA Speeder ride BC-V-Single (ALU)
ROZMIAR RAMY 47 cm, 50 cm, 52 cm, 54 cm, 56 cm
KOLOR SILK BLACK (GREEN/WHITE)
WIDELEC Speeder BC straight V (ALU)
NAPĘD
MANETKA Shimano SL-R460/SL-R460 10
KORBY FSA Omega 50-34 Mega
KASETA Shimano CS-4600-10 12-28
ŁAŃCUCH KMC Z10-10s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ 700C
PIASTA P/T Road seal Bearing/road seal bearing
OBRĘCZE Merida comp 20 pair
DĘTKI Ultralite
OPONA P/T Conti Sport Contact 700x32
KOMPONENTY
HAMULEC P/T Avid Single Digit 3
KIEROWNICA MERIDA pro OS 600 Flat
MOSTEK MERIDA pro OS 5
SIODŁO Merida Sport 5
SZTYCA MERIDA pro H SB15 31.6
PEDAŁY XC pro alloy
TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.