JAK WYBRAĆ ROWER

ZNAJDŹ IDEALNY ROWER DLA SIEBIE Z NASZĄ POMOCĄ >

gdzie najczęściej jeździsz?

DLA KOGO SZUKASZ ROWERU?

SPOSÓB JAZDY
Rozmiar kół
12"
16"
20"
24"
26"
28"
29"
Materiał ramy
Liczba biegów
1x1
1x3
1x6
1x7
2x8
2x9
3x7
3x8
3x9
Amortyzacja roweru
Skok zawieszenia (mm)
180
160
140
120
×

Merida RIDE 100-24

Cena: 2999 PLN

SZOSA
HOBBY
SPORT
MIASTO
WYCZYN
RAMA
RAMA Ride Lite-Single (ALU)
ROZMIAR RAMY S (50 cm), SM (52 cm), ML (54 cm), L (56 cm), XL (59 cm)
KOLOR SILK BLACK (DARK GREY/GREEN)
WIDELEC Road carbon comp
NAPĘD
MANETKA Shimano Claris
KORBY FSA Tempo 50-39-30
KASETA Sunrace CS-8S 11-32
ŁAŃCUCH KMC 8s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ 700C
PIASTA P/T OV alloy/OV alloy cassette
OBRĘCZE Merida comp 20 pair
DĘTKI 700x25 FV 48
OPONA P/T Kenda K1018 700x25
KOMPONENTY
HAMULEC P/T ROAD Dual Pivot
KIEROWNICA Merida Anatomic road OS
MOSTEK MERIDA Comp OS -6
SIODŁO Merida Race 5
SZTYCA MERIDA road comp SB12 27.2
TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
CARBON FORK
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany z kompozytu węglowego, w niektórych modelach w 100%. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
DOWN TUBE EXIT
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki (Down Tube Exit) ułatwia obsługę przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury.