JAK WYBRAĆ ROWER
ZNAJDŹ IDEALNY ROWER DLA SIEBIE Z NASZĄ POMOCĄ >gdzie najczęściej jeździsz?
DLA KOGO SZUKASZ ROWERU?


SZOSA
HOBBY
SPORT
MIASTO
WYCZYN
MIASTO
KOMFORT NA CO DZIEŃ
UCIECZKA Z KORKÓW
RAMA | |
RAMA | Speeder ride BC-D-Single (ALU) |
ROZMIAR RAMY | 50 cm, 52 cm, 54 cm, 56 cm |
KOLOR | SILK BLACK (PROCESS BLU/DARK GREY) |
WIDELEC | Speeder BC carbon straight |
NAPĘD | |
MANETKA | Shimano SL-RS700/SL-RS700 11 |
KORBY | FSA Gossamer 50-34 Mega |
KASETA | Shimano CS-5800-11 11-28 |
ŁAŃCUCH | FSA F11S |
KOŁA | |
ROZMIAR KÓŁ | 700C |
PIASTA P/T | Bearing Disc/Formula cen cassette |
OBRĘCZE | Merida comp 22 disc pair |
DĘTKI | Ultralite |
OPONA P/T | Maxxis Detonator 700x28 60TPI zw. |
KOMPONENTY | |
HAMULEC P/T | Shimano T445 160 cen |
KIEROWNICA | MERIDA pro OS 600 Flat |
MOSTEK | MERIDA pro Carbon 5 |
SIODŁO | Selle Italia X1 |
SZTYCA | MERIDA carbon H SB15 27.2 |
PEDAŁY | XC pro alloy |

TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.

SMOOTH WELDING
Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.

INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.

CARBON FORK
Przedni widelec wykonany z kompozytu węglowego, w niektórych modelach w 100%. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.

PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi.

X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

























