JAK WYBRAĆ ROWER
ZNAJDŹ IDEALNY ROWER DLA SIEBIE Z NASZĄ POMOCĄ >gdzie najczęściej jeździsz?
DLA KOGO SZUKASZ ROWERU?
SZOSA
HOBBY
SPORT
MIASTO
WYCZYN
| RAMA | |
| RAMA | Reacto CF4 (CARBON) |
| ROZMIAR RAMY | ML (54 cm) |
| KOLOR | LAMPRE TEAM |
| WIDELEC | Reacto Carbon superlite-direct |
| NAPĘD | |
| MANETKA | Shimano Dura Ace Di2 |
| KORBY | Rotor Flow noQ 52-36 |
| KASETA | Shimano CS-9000-11 11-28 |
| ŁAŃCUCH | Shimano Dura Ace 11s |
| KOŁA | |
| ROZMIAR KÓŁ | 700C |
| PIASTA P/T | w zestawie |
| OBRĘCZE | Fulcrum Red Wind H50 |
| DĘTKI | MVS Ultralite FV 80 700x23 |
| OPONA P/T | Conti G.Prix 4000S 700x23 KV zw. |
| KOMPONENTY | |
| HAMULEC P/T | Shimano Dura Ace-direct |
| KIEROWNICA | FSA K-Force compact OS |
| MOSTEK | FSA OS99 -6 |
| SIODŁO | Prologo new Nago EVO triax |
| SZTYCA | Reacto Aero carbon SL Di2 |

NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia. Daje to lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.

BIO FIBER DAMPING COMPOUND
Maksymalny komfort nawet przy zastosowaniu sztywnego tyłu oraz sztywnego widelca. Lniane biowłókna, wplecione w strukturę karbonu użytego do budowy górnych rur tylnego trójkąta i ramion widelca, pochłaniają drgania wysokiej częstotliwości.

AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.

INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.

CARBON FORK
Przedni widelec wykonany z kompozytu węglowego, w niektórych modelach w 100%. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.

X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory. Poprawia to wytrzymałość na skręcanie i uderzenia. Technologia ta jest stosowana w karbonowych ramach i widelcach, zapewniając także lepsze pochłanianie drgań.

DI2 READY
Rozwiązanie wprost z World Touru dla wszystkich miłośników nowinek technologicznych na szosie. Pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano, który charakteryzuje się dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do montażu tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii pod dolnymi rurami tylnego trójkąta bądź w sztycy.

FLIP FLOP HEAD
Idealne dostosowanie efektywnego kąta podsiodłowego dzięki główce Flip Flop. Technologia ta pozwala na przyjęcie optymalnej pozycji na rowerze w zależności od uprawianej dyscypliny i preferencji kolarza. Dzięki temu najpełniej można wykorzystać wszystkie aerodynamiczne zalety REACTO oraz WARP TRI.

S-FLEX
Opatentowana konstrukcja sztycy S-Flex, która wydatnie zwiększa komfort odczuwany na siodełku w rowerach REACTO, BIG.NINE i BIG. SEVEN. W aerodynamicznej sztycy REACTO dodatkowo zastosowano wkładkę elastomerową, która pomaga skutecznie pochłaniać nierówności terenu. We wszystkich jednak modelach konstrukcja sztycy S-Flex wydajnie poprawia komfort i oszczędza siły kolarza nawet na długich dystansach.

NACA FASTBACK PROFILE
Specjalne profi le rur NACA Fastback w kształcie kropli ze ściętym tyłem. Do ich produkcji wykorzystano dane zebrane podczas niezliczonych godzin testów w tunelu aerodynamicznym. Efektem tych prac jest przede wszystkim konstrukcja dolnej rury, rury podsiodłowej i górnych rur tylnego trójkąta w REACTO oraz WARP TRI. Idealnie łączą one w sobie istotne parametry sztywności i aerodynamiki.

INTERNAL CLAMP
Specjalny zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Dzięki temu Internal Clamp jest czymś znacznie istotniejszym niż tylko atrakcją dla oka.
Merida SPEEDER 100-V
Cena: 2399 PLN
Merida SPEEDER 100-MD
Cena: 2549 PLN
Merida RACE 80
Cena: 2599 PLN
Merida SPEEDER 200-V
Cena: 2749 PLN
Merida RIDE 100-24
Cena: 2999 PLN
Merida SPEEDER 200-D
Cena: 2999 PLN
Merida SCULTURA 100
Cena: 2999 PLN
Merida SCULTURA 200
Cena: 3499 PLN
Merida RIDE 200
Cena: 3499 PLN
Merida SPEEDER 300-V
Cena: 3599 PLN
Merida SPEEDER 300-D
Cena: 3899 PLN
Merida RIDE 300
Cena: 4199 PLN
Merida SCULTURA 300
Cena: 4399 PLN
Merida SCULTURA 400
Cena: 4999 PLN
Merida REACTO 300
Cena: 4999 PLN
Merida SPEEDER 500-D
Cena: 5349 PLN
Merida SCULTURA 500
Cena: 5699 PLN
Merida REACTO 400
Cena: 5890 PLN
Merida RIDE 3000
Cena: 6490 PLN
Merida SCULTURA 4000
Cena: 6490 PLN
Merida REACTO 500
Cena: 6890 PLN
Merida SPEEDER 3000-D
Cena: 7599 PLN
Merida SCULTURA 5000
Cena: 7990 PLN
Merida REACTO 5000
Cena: 9990 PLN
Merida REACTO 5000
Cena: 9990 PLN
Merida REACTO TEAM-E
Cena: 34990 PLN


