JAK WYBRAĆ ROWER
ZNAJDŹ IDEALNY ROWER DLA SIEBIE Z NASZĄ POMOCĄ >gdzie najczęściej jeździsz?
DLA KOGO SZUKASZ ROWERU?


SZOSA
HOBBY
SPORT
MIASTO
WYCZYN
RAMA | |
RAMA | Ride Lite-Single (ALU) |
ROZMIAR RAMY | S (50 cm), SM (52 cm), ML (54 cm), L (56 cm), XL (59 cm) |
KOLOR | RED (BLACK/WHITE) |
WIDELEC | Road carbon comp |
NAPĘD | |
MANETKA | Shimano Sora Dual control |
KORBY | Shimano R345 octa 50-34 |
KASETA | Sunrace CS-9S 11-32 |
ŁAŃCUCH | KMC M99-9s |
KOŁA | |
ROZMIAR KÓŁ | 700C |
PIASTA P/T | OV alloy/OV alloy cassette |
OBRĘCZE | Merida comp 20 pair |
DĘTKI | 700x25 FV 48 |
OPONA P/T | Maxxis Detonator 700x25 |
KOMPONENTY | |
HAMULEC P/T | Merida Road Comp |
KIEROWNICA | Merida Anatomic road OS |
MOSTEK | MERIDA Comp OS -6 |
SIODŁO | Merida Race 5 |
SZTYCA | MERIDA road comp SB12 27.2 |

TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.

SMOOTH WELDING
Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.

INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.

CARBON FORK
Przedni widelec wykonany z kompozytu węglowego, w niektórych modelach w 100%. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.

PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi.

X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki (Down Tube Exit) ułatwia obsługę przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury.

























