JAK WYBRAĆ ROWER

ZNAJDŹ IDEALNY ROWER DLA SIEBIE Z NASZĄ POMOCĄ >

gdzie najczęściej jeździsz?

DLA KOGO SZUKASZ ROWERU?

SPOSÓB JAZDY
Rozmiar kół
12"
16"
20"
24"
26"
28"
29"
Materiał ramy
Liczba biegów
1x1
1x3
1x6
1x7
2x8
2x9
3x7
3x8
3x9
Amortyzacja roweru
Skok zawieszenia (mm)
180
160
140
120
×

Merida RIDE 300

Cena: 4199 PLN

SZOSA
HOBBY
SPORT
MIASTO
WYCZYN
RAMA
RAMA Ride Lite-Single (ALU)
ROZMIAR RAMY S (50 cm), SM (52 cm), ML (54 cm), L (56 cm), XL (59 cm)
KOLOR SILK BLACK/DARK GREY (SIGNAL RED)
WIDELEC Road carbon comp
NAPĘD
MANETKA Shimano Tiagra Dual control
KORBY Shimano TIAGRA 50-34
KASETA Shimano CS-4600-10 12-30
ŁAŃCUCH KMC Z10-10s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ 700C
PIASTA P/T Road seal Bearing/Road seal Bearing
OBRĘCZE Merida comp 20 pair
DĘTKI Ultralite 48
OPONA P/T Maxxis Detonator 700x25
KOMPONENTY
HAMULEC P/T Merida Road Comp
KIEROWNICA Merida Anatomic road OS
MOSTEK MERIDA pro OS -5
SIODŁO Merida Race 5
SZTYCA MERIDA carbon H SB15 27.2
TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
CARBON FORK
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany z kompozytu węglowego, w niektórych modelach w 100%. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
DOWN TUBE EXIT
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki (Down Tube Exit) ułatwia obsługę przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury.