Przejdź na nową stronę

CHARAKTERYSTYKA MODELI

BIG.NINE od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Jest dostępny w wersjach karbonowych i aluminiowych, z wieloma różnymi projektami ram, które najlepiej wykorzystują zalety dużego koła. Z wyścigową geometrią jest idealnym partnerem na trasy XC i maratonów. Z kolei łagodniejsza geometria ram TFS i SPEED zapewnia bardziej komfortową i wyprostowaną pozycję.
BIG.NINE – szybki i bezkompromisowy
Wyższość kół 27,5” nad kołami 26” nie podlega już d yskusji. BIG.SEVEN pomaga maksymalnie wykorzystać zalety rozmiaru, który zdobył zaufanie wielu rowerzystów na świecie. Nasz hardtail czerpie ze sprawdzonych rozwiązań zastosowanych w MERIDZIE BIG.NINE. Oba rowery łączy ten sam kształt ramy i mnóstwo szczegółowych rozwiązań.
BIG.SEVEN – zwinny i zadziorny
JULIET to dwukołowy partner idealnie dostosowany do kobiecych potrzeb. Ma geometrię i wiele elementów stworzonych z myślą o rowerzystkach.
JULIET – specjalnie dla kobiet
Nasza lekka szosówka SCULTURA wiele razy udowodniła swoją jakość, prowadząc do zwycięstw w najważniejszych wyścigach świata. Jest dostępna także jako SCULTURA DISC z hamulcami tarczowymi („być może najlepsza Merida w historii”, „przykład na to, jak wiele może zyskać rower dzięki dobrze wykorzystanym tarczówkom” – magazyn „Cyclist”). Niezależnie od wersji, zachwyca połączeniem komfortu i szybkości, a także gotowością do zwycięskiej wspinaczki.
SCULTURA – wszechstronne wyścigowe geny
Przeprojektowane w 2018 r. REACTO zwycięża w testach światowych mediów i pomaga grupie Bahrain-Merida zwyciężać na trasach WorldTouru. Rower zdobył także prestiżową nagrodę Design & Innovation 2018 („zaskakująco komfortowy”, „jeśli chodzi o jazdę, po prostu odstawia konkurencję” – czytamy w werdykcie). Jest lżejszy i bardziej komfortowy od poprzednika, wyprzedza go także pod względem aerodynamiki. Co istotne, różnica w efektywności aerodynamicznej między REACTO a REACTO DISC wynosi mniej niż 1 wat. To jeden z wielu powodów, by docenić korzyści płynące z zastosowania hamulców tarczowych na szosie.
REACTO - aerodynamika to nie wszystko