AKTUALNOŚCI
2007-12-04
Merida Carbon FLX 5000 w ścisłej czołówce!
Nasza Merida Carbon FLX 5000 na drugim miejscu z 128,25 pkt i notą „SUPER” / EXCELLENT.
1-sze miejsce Scott Scale 10 – 131,5 pkt
2-gie miejsce Merida Carbon FLX 5000 – 128, 5 pkt
3-cie miejsce Simplon Razorblade TRA – 125,5 pkt
To dla nas wielki sukces i pokazuje, że jesteśmy w ścisłej czołówce!
Merida Carbon FLX 5000 Disc
Magazyn “bike” – 12/2007
„Model “FLX“ Carbon MERIDY jest w sprzedaży od 2004 roku i co sezon wprowadzane są ulepszenia tego modelu. W tym roku, Multivan MERIDA Racing Team z sukcesem stawił czoła drogom i bezdrożom światowych wyścigów na okrojonej, testowej wersji 2008. W porównaniu z poprzednim modelem (06/07), waga ramy została zredukowana o 80 g. Dzięki ulepszonemu osprzętowi (np. komplet kół lżejszy o 500g) MERIDA zredukowała ciężar kompletnego roweru o 800g. Podobna do modeli CENTURION, rama typu monocoque jest zrobiona z Matrycy Nano z włóknami „High Modulus”. Prawdziwi kolarze preferują nakładane (bolt-on) uchwyty kierownicy, karbonowe uchwyty na bidony i rogi kierownicy – wielkie udogodnienie na szybkich podjazdach. Prawa dolna rura tylnego trójkąta posiada osłonę zębatki, ale brak amortyzatora Neoprene. Dlatego jeździe po wyboistych trasach towarzyszy głośny klekot łańcucha.
Model MERIDA 2008 jest rzeczywiście takim rowerem, na którym od pierwszej chwili chce się szybko jechać. Razem ze „Scale” Scotta nasz zespół testowy uznał ten model MERIDY za absolutnie wyjątkowe osiągnięcie wśród modeli wyścigowych. Nic dziwnego zatem, że jest to model wybierany przez międzynarodowych kolarzy zawodowych. Na zjazdach kolarz zawsze czuje się bezpiecznie, ponieważ nie ma absolutnie żadnych problemów ze stabilnością. Wyprofilowany tylny widelec „Flex Stay” oraz zrównoważona sztyca zapewniają pewien komfort jazdy.”
Konkluzja: sportowa waga lekka z perfekcyjnym osprzętem. Unowocześniona MERIDA otrzymuje DRUGI WYNIK w naszym teście.
Orzeczenie: Doskonały
1-sze miejsce Scott Scale 10 – 131,5 pkt
2-gie miejsce Merida Carbon FLX 5000 – 128, 5 pkt
3-cie miejsce Simplon Razorblade TRA – 125,5 pkt
To dla nas wielki sukces i pokazuje, że jesteśmy w ścisłej czołówce!
Merida Carbon FLX 5000 Disc
Magazyn “bike” – 12/2007
„Model “FLX“ Carbon MERIDY jest w sprzedaży od 2004 roku i co sezon wprowadzane są ulepszenia tego modelu. W tym roku, Multivan MERIDA Racing Team z sukcesem stawił czoła drogom i bezdrożom światowych wyścigów na okrojonej, testowej wersji 2008. W porównaniu z poprzednim modelem (06/07), waga ramy została zredukowana o 80 g. Dzięki ulepszonemu osprzętowi (np. komplet kół lżejszy o 500g) MERIDA zredukowała ciężar kompletnego roweru o 800g. Podobna do modeli CENTURION, rama typu monocoque jest zrobiona z Matrycy Nano z włóknami „High Modulus”. Prawdziwi kolarze preferują nakładane (bolt-on) uchwyty kierownicy, karbonowe uchwyty na bidony i rogi kierownicy – wielkie udogodnienie na szybkich podjazdach. Prawa dolna rura tylnego trójkąta posiada osłonę zębatki, ale brak amortyzatora Neoprene. Dlatego jeździe po wyboistych trasach towarzyszy głośny klekot łańcucha.
Model MERIDA 2008 jest rzeczywiście takim rowerem, na którym od pierwszej chwili chce się szybko jechać. Razem ze „Scale” Scotta nasz zespół testowy uznał ten model MERIDY za absolutnie wyjątkowe osiągnięcie wśród modeli wyścigowych. Nic dziwnego zatem, że jest to model wybierany przez międzynarodowych kolarzy zawodowych. Na zjazdach kolarz zawsze czuje się bezpiecznie, ponieważ nie ma absolutnie żadnych problemów ze stabilnością. Wyprofilowany tylny widelec „Flex Stay” oraz zrównoważona sztyca zapewniają pewien komfort jazdy.”
Konkluzja: sportowa waga lekka z perfekcyjnym osprzętem. Unowocześniona MERIDA otrzymuje DRUGI WYNIK w naszym teście.
Orzeczenie: Doskonały
Najnowsze