AKTUALNOŚCI
2014-08-18
Big.Seven CF 3000 - "prawdziwy zwycięzca" wg "MR"
„To prawdziwy zwycięzca, który pod wprawnym jeźdźcem zdąża prosto na pudło […]” – czytamy w teście Meridy Big.Seven CF 3000. Zapraszamy do zapoznania się z opinią „Magazynu Rowerowego” na temat roweru określanego jako „gotowy do katowania, ostry jak brzytwa sprzęt”.

27,5” Merida Big.Seven CF 300 została dokładnie przetestowana przez „Magazyn Rowerowy”. Uznanie redakcji wzbudziły zarówno budowa roweru, jak i jego właściwości jezdne. „Wyposażenie i budowa zaspokoi każdego, kto szuka aktualnych nowinek, dobrej jakości i wysokiej kultury pracy połączonej z dużą trwałością komponentów” – pisze Mikołaj Jurkowlaniec. Jego zdaniem na miano „gotowego do katowania, ostrego jak brzytwa sprzętu” Big.Seven CF 300 zasługuje z kilku powodów, a najważniejszym z nich jest doskonała rama. „Węglowe serce testowanej Meridy to absolutny twardziel – szkielet jest tak sztywny, że precyzja prowadzenia wręcz poraża. Do tego niezłe tłumienie, które wraz z karbonową sztycą o średnicy 27,2 mm daje odczuwalny komfort” – czytamy w „MR”. Za atuty roweru redakcja czasopisma uznaje także wewnętrzne prowadzenie pancerzy oraz widelec, którego „sztywność oraz dużą czułość należy traktować jako znaczące zalety”. Uznanie zyskał także napęd Big.Seven (XT 2 x 10), który „działa bez zarzutu”, a „dodatkowe punkty nabije Meridzie tylna przerzutka Shadow Plus”. Jako doskonałe określane są w teście hamulce roweru, których siła „pozwala hamować z dużym opóźnieniem i oszczędzać cenne sekundy”. „Miłym dopełnieniem jest szeroka kierownica o wygodnym profilu oraz komfortowe siedzisko Prologo Nago” – czytamy także.

Z pozytywną opinią na temat budowy roweru korespondują wrażenia z jazdy Big.Seven CF 3000. „To prawdziwy zwycięzca, który pod wprawnym jeźdźcem zdążą prosto na pudło […]” – zauważa Mikołaj Jurkowlaniec. „Ten prawdziwy ścigant jest naprawdę szybki. Za kierownicą zajmuje się krótką i wyprostowaną pozycję, która sprzyja dynamicznej jeździe, podsycając i tak już agresywną geometrię oraz jadowite właściwości Big.Seven” – pisze tester „MR”. Jego zdaniem model ten jest bardzo sztywny, co w połączeniu z kołami 27,5” gwarantuje błyskawiczną reakcję na działanie rowerzysty i „chirurgiczną precyzję prowadzenia”. „Niezależnie, czy chodzi o reakcję na waty wygenerowane na pedały, czy o manewr zainicjowany ciałem lub kierownicą, odpowiedź zawsze jest natychmiastowa” – podkreśla Jurkowlaniec. Według niego rower jest „bardzo zwrotny i dynamiczny, pozwala na piorunujące przyspieszenia i szybkie wycinanie łuków", a na takich trasach, jak Singltrek pod Smrkiem czy Rychlebskie Ścieżki „pozwala również polatać i złapać nieco trailowego flow”. Kto według „Magazynu Rowerowego” powinien szczególnie zainteresować się Big.Seven CF 3000? „Zaawansowani technicznie wykrzesają z niego bardzo wiele i takim go polecamy. Sprawdzi się także u osób, które z racji niskiego wzrostu mają obawy przed dużymi kołami”.
Zapraszamy także do zapoznania się z opisem technologii zastosowanych w Meridzie Big.Seven (kliknij), oraz ze specyfikacją i geometrią testowanego modelu (kliknij).

27,5” Merida Big.Seven CF 300 została dokładnie przetestowana przez „Magazyn Rowerowy”. Uznanie redakcji wzbudziły zarówno budowa roweru, jak i jego właściwości jezdne. „Wyposażenie i budowa zaspokoi każdego, kto szuka aktualnych nowinek, dobrej jakości i wysokiej kultury pracy połączonej z dużą trwałością komponentów” – pisze Mikołaj Jurkowlaniec. Jego zdaniem na miano „gotowego do katowania, ostrego jak brzytwa sprzętu” Big.Seven CF 300 zasługuje z kilku powodów, a najważniejszym z nich jest doskonała rama. „Węglowe serce testowanej Meridy to absolutny twardziel – szkielet jest tak sztywny, że precyzja prowadzenia wręcz poraża. Do tego niezłe tłumienie, które wraz z karbonową sztycą o średnicy 27,2 mm daje odczuwalny komfort” – czytamy w „MR”. Za atuty roweru redakcja czasopisma uznaje także wewnętrzne prowadzenie pancerzy oraz widelec, którego „sztywność oraz dużą czułość należy traktować jako znaczące zalety”. Uznanie zyskał także napęd Big.Seven (XT 2 x 10), który „działa bez zarzutu”, a „dodatkowe punkty nabije Meridzie tylna przerzutka Shadow Plus”. Jako doskonałe określane są w teście hamulce roweru, których siła „pozwala hamować z dużym opóźnieniem i oszczędzać cenne sekundy”. „Miłym dopełnieniem jest szeroka kierownica o wygodnym profilu oraz komfortowe siedzisko Prologo Nago” – czytamy także.

Z pozytywną opinią na temat budowy roweru korespondują wrażenia z jazdy Big.Seven CF 3000. „To prawdziwy zwycięzca, który pod wprawnym jeźdźcem zdążą prosto na pudło […]” – zauważa Mikołaj Jurkowlaniec. „Ten prawdziwy ścigant jest naprawdę szybki. Za kierownicą zajmuje się krótką i wyprostowaną pozycję, która sprzyja dynamicznej jeździe, podsycając i tak już agresywną geometrię oraz jadowite właściwości Big.Seven” – pisze tester „MR”. Jego zdaniem model ten jest bardzo sztywny, co w połączeniu z kołami 27,5” gwarantuje błyskawiczną reakcję na działanie rowerzysty i „chirurgiczną precyzję prowadzenia”. „Niezależnie, czy chodzi o reakcję na waty wygenerowane na pedały, czy o manewr zainicjowany ciałem lub kierownicą, odpowiedź zawsze jest natychmiastowa” – podkreśla Jurkowlaniec. Według niego rower jest „bardzo zwrotny i dynamiczny, pozwala na piorunujące przyspieszenia i szybkie wycinanie łuków", a na takich trasach, jak Singltrek pod Smrkiem czy Rychlebskie Ścieżki „pozwala również polatać i złapać nieco trailowego flow”. Kto według „Magazynu Rowerowego” powinien szczególnie zainteresować się Big.Seven CF 3000? „Zaawansowani technicznie wykrzesają z niego bardzo wiele i takim go polecamy. Sprawdzi się także u osób, które z racji niskiego wzrostu mają obawy przed dużymi kołami”.
Zapraszamy także do zapoznania się z opisem technologii zastosowanych w Meridzie Big.Seven (kliknij), oraz ze specyfikacją i geometrią testowanego modelu (kliknij).
Najnowsze