AKTUALNOŚCI
2011-03-02
29-er przetestowany
MERIDA znowu najlepsza!
Tym razem testom poddane zostały najnowsze Twenty-Ninery. Przeprowadził je niemiecki magazyn rowerowy „Bike” (styczeń 2011). Najbardziej wymagające próby przeprowadzono na 7 wiodących na rynku modelach w podobnym przedziale cenowym takich firm jak: Trek, Specialized, Giant, Scott czy Felt. W grupie znalazł się też Merida Twenty-Nine Lite 1800.
Do końca ramię w ramię Merida szła razem ze Specialized, pozostawiając inne modele daleko w tyle. Ostatecznie wygrał nasz Twenty-Nine Lite 1800!
A oto rezultat przeprowadzonych na nim testów:
- najlepszy rower według testujących zawodników,
- najwygodniejsza pozycja podczas jazdy,
- najbardziej wydajny rower na podjazdach,
- niesamowicie stabilny przy zjazdach, nawet podczas ostrych zakrętów,
- doskonała zwinność,
- pierwsze miejsce w subiektywnej ocenie obsługi roweru,
- klasyczny, niespektakularny wygląd (to również zaleta): aluminiowa rama z ciekawą grafiką,
- bardzo dobra geometria, duża średnica tarcz hamulcowych,
- posiada aż 5 rozmiarów.
W Polsce, oprócz przetestowanego modelu, dostępny jest również Twenty-Nine Lite 1000-D.
TWENTY-NINE Lite 1800-D: 6.499 PLN

TWENTY-NINE Lite 1000-D: 5.299 PLN

Tym razem testom poddane zostały najnowsze Twenty-Ninery. Przeprowadził je niemiecki magazyn rowerowy „Bike” (styczeń 2011). Najbardziej wymagające próby przeprowadzono na 7 wiodących na rynku modelach w podobnym przedziale cenowym takich firm jak: Trek, Specialized, Giant, Scott czy Felt. W grupie znalazł się też Merida Twenty-Nine Lite 1800.
Do końca ramię w ramię Merida szła razem ze Specialized, pozostawiając inne modele daleko w tyle. Ostatecznie wygrał nasz Twenty-Nine Lite 1800!
A oto rezultat przeprowadzonych na nim testów:
- najlepszy rower według testujących zawodników,
- najwygodniejsza pozycja podczas jazdy,
- najbardziej wydajny rower na podjazdach,
- niesamowicie stabilny przy zjazdach, nawet podczas ostrych zakrętów,
- doskonała zwinność,
- pierwsze miejsce w subiektywnej ocenie obsługi roweru,
- klasyczny, niespektakularny wygląd (to również zaleta): aluminiowa rama z ciekawą grafiką,
- bardzo dobra geometria, duża średnica tarcz hamulcowych,
- posiada aż 5 rozmiarów.
W Polsce, oprócz przetestowanego modelu, dostępny jest również Twenty-Nine Lite 1000-D.
TWENTY-NINE Lite 1800-D: 6.499 PLN

TWENTY-NINE Lite 1000-D: 5.299 PLN

Najnowsze