JAK WYBRAĆ ROWER
ZNAJDŹ IDEALNY ROWER DLA SIEBIE Z NASZĄ POMOCĄ >gdzie najczęściej jeździsz?
DLA KOGO SZUKASZ ROWERU?


SZOSA
HOBBY
SPORT
MIASTO
WYCZYN
RAMA | |
RAMA | Scultura CF2 (CARBON) |
ROZMIAR RAMY | S (50 cm), SM (52 cm), ML (54 cm), L (56 cm) |
KOLOR | BLACK-LAMPRE FUCHSIA TEAM REPLICA |
WIDELEC | Road carbon Race |
NAPĘD | |
MANETKA | Shimano Ultegra |
KORBY | Shimano RS500 50-34 |
KASETA | Shimano CS-5800-11 11-28 |
ŁAŃCUCH | Shimano 11s |
KOŁA | |
ROZMIAR KÓŁ | 700C |
PIASTA P/T | Formula Road Bearing/Formula Road Bearing |
OBRĘCZE | Merida comp 24 pair |
DĘTKI | Ultralite 48 |
OPONA P/T | Conti Ultra Sport II 700x23 zw. |
KOMPONENTY | |
HAMULEC P/T | Merida Road Pro |
KIEROWNICA | FSA Gossamer compact OS |
MOSTEK | MERIDA pro CF OS -5 |
SIODŁO | Merida Race 1 |
SZTYCA | MERIDA carbon H SB15 27.2 |

NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia. Daje to lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.

AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.

FLEX STAY
Specjalne ukształtowanie rur tylnego trójkąta lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. To rozwiązanie zapewnia także optymalne przeniesienie siły pedałowania.

INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.

CARBON FORK
Przedni widelec wykonany z kompozytu węglowego, w niektórych modelach w 100%. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.

X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory. Poprawia to wytrzymałość na skręcanie i uderzenia. Technologia ta jest stosowana w karbonowych ramach i widelcach, zapewniając także lepsze pochłanianie drgań.

DI2 READY
Rozwiązanie wprost z World Touru dla wszystkich miłośników nowinek technologicznych na szosie. Pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano, który charakteryzuje się dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do montażu tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii pod dolnymi rurami tylnego trójkąta bądź w sztycy.

























